Kehidupan yang penuh dengan kesederhanaan

......Pensil Kaler kehidupan...

Monday, June 7, 2010

rezeki

alhamdulillah...pagi nie aku dpt pump susu utk Amanda 7oz..okla walaupun tak sehebat ibu2 yg lain yg turut m'pump susu :) apepun still pump dan pump selagi ade rezeki yg Allah berikan..disamping menjadi pemakan supplement yg tegar...cewah..ayat...




ni la reski yg aku dpt 1 session pump...7 oz..biasa aku akan pump 2 kali kat opis.. pukul 1 dan 5 petang..emm ptg 4 oz...smb balik rumah direct BF dan kol 5 atau 5.30 pg pump lagi...paling byk satu hari boleh dpt 16oz...huhu..tak byk sebenarnya tu...tapi tak pe..insyaAllah kerja keras lagi.. now Amanda dah 5 bln..still BF ngan umi...

ni la "gadjet" yg aku guna utk menjalankan "operasi" hua..hua...byk sgt jasa dia kat aku...ape pun Avent Pump mmg best... mesra pelanggan :)

No comments:

Post a Comment