Kehidupan yang penuh dengan kesederhanaan

......Pensil Kaler kehidupan...

Monday, June 21, 2010

Hari Terbuka MPOB

yuhuuu..lame tak update blog....takpela...nie nak up sikit..gambo2 kita orang berjimba-jimba kat hari terbuka MPOB..sempena 10 tahun..best jugak...aktiviti nie sabtu lepas...sipa ade special "tourist guide lagi"..heheh jom layannnnn.... :)


encik suami dan aku dengan biji kelapa sawit paling besar...hehe..gambo dalam cermin tu gi melawat di makmal pembikinan marjerin....


nie penulisblog yg syok sendiri di stesen membuat lipstik...


suami isteri yang syok sendiri..with my second bidadari jelly bum-bum...hehe Amanda Batrisyia


booklet 10 tahun MPOB


bersama abang bil lu pikir la sendiri..hua...hua...



mak aku ngan nenek ana (tourist guide kami) merangkap makcik aku..hehe yg sungguh teruja jumpa ngan bang bil :)


kami tgh "q" utk masuk dlm makmal pembuatan aiskrim yang akan diberikan percume..hehe..asal pakcu muke ko cam tu... :)


di makmal pemprosesan minyak..dptla kerepek free..sedap tau goreng tak bminyak..cewah promote :)


anak aku yg ptama..laiqah batrisyia..yg kuat menangis..


dan nangis lagi with umi lang (adik aku)

kita sume dengan angah raja lawak..friendly person.. :)


ayah @atok aman at makmal pemprosesan minyak :)

dan kami one hepi family :)...best jugak...lain kali bole pegi lagi..mekasih nenek ana coz bawa kitaorg sume round satu MPOB...

No comments:

Post a Comment