Kehidupan yang penuh dengan kesederhanaan

......Pensil Kaler kehidupan...

Monday, June 7, 2010

Majlis Cukur Jambul & Aqiqah

huhu..entry cam baru jer..padahal citer lame.. :) xpela baru belajr bblog mmg aa cam nie :) apepun citer tu tjadi mase bln 5 ari tue..3hb.. anakku yg ke2 Amanda Batrisyia Azizi... join sekali majlis nie anak buah aku yg ptama..coit lagi mase nie..baru 28 hari..Muhammad Rayyan Adenin.. apepun majlis da pun slmt..moh ler kita lyn gambo2 yg syok sendiri nie...hua...hua..


ni la anakku Amanda Batrisyia.. ngan Laiqah Batrisyia ...ni la 2 org anak aku buat mase nie... :)huhu sblm dicukur jambulkan..(mmg berbaloi cukur jambul Amanda nie :)) mase nie baru pas mengamuk nak tido..buat majlis waktu mlm..huhu haruslaaa.


yg ni lak anak buah aku Muhammad Rayyan Adenin..bro kot ye pun cover sikit mulut tu..huu..


aku ngan kakak aku...nampak sgt sibuk smpai lgn baju pun tak smpt turun..ssungguhnye mak mmg sibuk nyah..hua..hua..abaikan muka comot aku tue..huhu..


"kaki pukul" kump marhaban kmpg sg buah bangi...besh..siap ade alat musik..so, sesape bkenan bolela contact aku...:)


encik suami dan abg iparku.. kate tuan punye blogkan..so, gambo tuan jer yg syok sendiri.. emm tula serba sedikit gambo mase majlis cukur jambul..nanti aku upload lagi ek gambo..





No comments:

Post a Comment